شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

شرکت مشاوره مهندسی و بازرگانی ستاره عرش آریا با هدف ارتقاء سطح کیفی وکمی تولیدات صنایع کشور درزمینه ارائه تجهیزات و سیستمهای آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و کنترل کیفیت، با بهره مندی از کادرآموزش دیده ومجرب اقدام به ارائه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش نموده است. همچنین شرکت ستاره عرش آریا با داشتن نمایندگی های معتبرازشرکت های معتبر دنیا همواره قادر بوده است با ترویج دانش فنی وخدمات آن شرکت ها گامی موثر در جهت پیشبرد علمی ودانش فنی مشتریان خود بردارد.مفتخریم که در این راه با تجربه فراوان و تواناییهای منحصر به فرد از طریق ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مستمر کارشناسان فنی مجرب در سراسر کشور رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم سازیم.

  • ۰
  • ۰

شرکت ستاره عرش تنها نماینده انحصاری و رسمی hanna در ایران با در دست داشتن کلیه گواهینامه و مدارک معتبر و تایید شده از این کمپانی مشهور و به نام دنیا این اطمینان را به مشتریان خود داده است که با گارانتی اصلی و کلیه خدمات پس از فروش ، مصرف کنندگان این دسته از محصولات را یاری می نماید.

کمپانی hanna با تولید محصولات مختلف قابل استفاده در صنایع مختلف از قبیل انواع پی اچ متر یا همان اسید سنج ، کدورت سنج ، هدایت سنج ، اکسیژن متر و کارل فیشر و تیتراتور انواع فتومتر و اسپکتروفتومتر و محلول ها و با بهترین قیمت رقابتی توانسته رنج وسیعی از مصرف کنندگان این محصولات را به خود اختصاص دهد.

شرکت ستاره عرش آریا نیز به عنوان نماینده انحصاری کمپانی hanna در ایران با در دست داشتن رسالت نمایندگی با این کمپانی معتبر همراستا و همسو شده و با اعطای گارانتی ، بهترین خدمات پس از فروش ، و پایین ترین قیمت به مصرف کننده ، همچون گذشته گامی در جهت پیشبرد صنعت این مرز و بوم  برخواهد داشت.

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر از تماس با کارشناسان ما دریغ نفرمایید.

 تلفن :02122799056 و65

واتس آپ / تلگرام :09128215326

www.sa-aria.com

hanna-instruments.blog.ir

hanna-iran.blog.ir

hanna-iran.blogfa.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی