شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

شرکت مشاوره مهندسی و بازرگانی ستاره عرش آریا با هدف ارتقاء سطح کیفی وکمی تولیدات صنایع کشور درزمینه ارائه تجهیزات و سیستمهای آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و کنترل کیفیت، با بهره مندی از کادرآموزش دیده ومجرب اقدام به ارائه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش نموده است. همچنین شرکت ستاره عرش آریا با داشتن نمایندگی های معتبرازشرکت های معتبر دنیا همواره قادر بوده است با ترویج دانش فنی وخدمات آن شرکت ها گامی موثر در جهت پیشبرد علمی ودانش فنی مشتریان خود بردارد.مفتخریم که در این راه با تجربه فراوان و تواناییهای منحصر به فرد از طریق ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مستمر کارشناسان فنی مجرب در سراسر کشور رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم سازیم.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اکسزن متر پرتابل و اتوماتیک هانا HANNA - ستاره عرش آریا نماینده انحصاری و رسمی هانا HANNA

اکسیژن متر پرتابل و اتوماتیک مدل HI9146

دستگاه HI9146 دستگاهی قابل حمل و مستحکم جهت سنجش DO می باشد که جهت استفاده در شرایط آزمایشگاهی و به دست آوردن نتایج دقیق در شرایط محیطی خطرناک و شرایط صنعتی طراحی شده است. از کاربردهای متنوع این دستگاه می توان به اندازه گیری اکسیژن محلول و دما در آب، پساب و تست های محیطی اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است دستگاه HI9146 قابلیت تصحیح انحرافات ناشی از ارتفاع و شوری را نیز را دارد.
جزئیات:
اندازه گیری اکسیژن محلول پارامتر عمومی جهت انجام تست در صنایع آبزی پروری، تصفیه پساب و تحقیقات زیست محیطی می باشد.  دستگاه HI9146 دستگاهی قابل حمل و مستحکم جهت سنجش DO می باشد که دقت بالایی در اندازه گیری های آزمایشگاهی و خارجی دارد. این دستگاه قابلیت انجام کالیبراسیون اتوماتیک در یک یا دو نقطه در هوای استاندارد و محلول اکسیژن صفر را دارا می باشد. تمام نتایج به دست آمده برای انحرافات دمایی اصلاح می شوند. نتایج را می توان با استفاده از ویژگی auto-end روی صفحه نمایش ثابت کرد. تصحیح انحرافات ارتفاع و شوری با توجه به شرایط محیطی ای که آزمایش در آن انجام می شود، قابل تنظیم هستند.  HI9146 دارای مشخصه ی جلوگیری از خطای باتری (BEPS) می باشد که این ویژگی باعث هشدار به کاربران در صورت ضعیف بودن بیش از حد باتری می شود تا از اندازه گیری های غیر قابل اطمینان جلوگیری شود. دستگاه HI9146 به طور کامل تجهیز شده و آماده استفاده می باشد.

  • لیلا صفری
  • ۰
  • ۰

این pH و TDS متر دقیق سبک و ضدآب می تواند مقادیر pH ، هدایت، TDS در رنج های بالا و دما را در یک دستگاه جیبی پرتابل اندازه گیری می کند. دیگر نیازی به تغییر دستگاه برای اندازه گیری های روتین نیست.
جزئیات:
دستگاه HI98130 تستری بسیار دقیق برای اندازه گیری pH، هدایت و TDS (ppm) ، ضدآب و با کاربری آسان می باشد. این دستگاه قابلیت اندازه گیری pH، رنج های پایین EC (0.00 to 20.00 mS/cmTDS (0.00 to 10.00 ppt) و دما را دارا می باشد. این تستر جیبی ضدآب دارای نمایشگر LCD بزرگ و گزینه ی خاموشی خودکار می باشد. همچنین تمام نتایج به دست آمده از تست های pH، EC و TDS (ppm) به صورت خودکار و برای جلوگیری از تأثیر انحرافات دما در اندازه گیری های شما، تصحیح می شوند. کاربران می توانند ضریب تبدیل مناسب خود را برای نتایج EC و TDS انتخاب کنند. همچنین انتخاب ضریب تصحیح دمایی یا بتا (β) نیز بر عهده کاربر می باشد.
کارتریج الکترود pH قابل تعویض
تستر HI98130 دارای قابلیت تعویض آسان کارتریج الکترود با وجود اتصال پارچه ای خود می باشد. این اتصال باعث افزایش طول عمر الکترود می شود و بدین معنی است که نیازی به دور انداخت الکترود در مواقع خستگی سنسور pH نیست. همچنین اتصال محکم اتصال نشان دهنده عدم وجود پیچ در آن است و لذا نیازی به نگرانی بابت شکستن و خم شدن آن ها نیست!
دقت بالای پراب EC و TDS(ppm)
پراب هدایت گرافیتی به دلیل عدم مسدود شدن بوسیله ی رسوبات نمک در محلول، دقت بالایی را فراهم می کند. سنسور دمای خارجی باعث سریع تر بودن زمان پاسخ و ضمانت دقت بالا در نتایج تصحیح دمایی می شود.
ویژگی های دستگاه در یک نگاه:

  • سه سنسور در یک تستر

الکترود pH با اتصال قابل استخراج
سنسور آمپرمتری EC/TDS
پراب دمایی خارجی برای در دست داشتن نتایج EC و TDS(ppm) سریع تر.

  • ضدآب

طراحی تستر به گونه ای است که در صورت افتادن تصادفی در مخزن، غوطه ور شود.

  • رنج pH گسترده

رنج pH تستر از 0.00 تا 14.00 می باشد.

  • ضریب تبدیل قابل انتخاب EC به TDS(ppm)

ضریب تبدیل انتخابی می تواند بین 0.45 تا 1.0 باشد.

  • تصحیح دمایی اتوماتیک

تمام نتایج برای انحرافات دمایی، تصحیح می شوند.
دما به همراه نتایج pH روی صفحه نمایشگر با واحد سانتی گراد یا فارنهایت نمایش داده می شود.

  • شاخص پایداری

دستگاه یک علامت ساعت را تا زمانی که نتیجه به پایداری نرسیده، نشان می دهد.

  • کلید HOLD

نتیجه به دست آمده به منظور ایجاد امکان ذخیره سازی، ثابت نگه می دارد.

  • سیستم جلوگیری از خطای باتری (BEPS)

در صورت کمی شارژ باتری، به منظور عدم دستیابی به نتایج با دقت پایین دستگاه به صورت خود به خود، خاموش می شود.

  • میزان درصدی شارژ باتری در هنگام شروع به کار دستگاه نشان داده می شود.
  • شاخص کمی شارژ باتری

هنگامی که عمر باتری به 5 درصد برسد، علامت باتری روی LCD شروع به چشمک زدن می کند تا شرایط ضعیف باتری را نشان دهد.

  • لیلا صفری
  • ۰
  • ۰


تستر EC و TDS مختص صنایع خاک و کشاورزی (GROLINE


دستگاه HI98318 جدیدترین مدل جیبی طراحی شده توسط کمپانی هانا جهت اندازه گیری EC و TDS می باشد. این دستگاه قابلیت اندازه گیری در محلول های مغذی هیدروپونیک را دارد. ضخامت آن تنها 0.7 اینچ می باشد و ساختارش به گونه ای است که به آسانی در دستانتان جای می گیرد. HI98318 صفحه نمایشگر بزرگی دارد که خواندن اطلاعات را برای کاربران بسیار آسان می سازد. تمام مقادیر EC یا TDS و دما همراه با کالیبراسیون، پایداری و شاخص کمی باتری در صفحه نمایش نشان داده می شوند. تمامی فرایندها با استفاده از تنها دو کلید انجام پذیر هستند. یکی از آن ها جهت خاموش یا روشن کردن دستگاه به کار می رود و دیگری جهت کالیبراسیون اتوماتیک یک نقطه ای استفاده می شود.
جزئیات
تستر EC و TDS گرولاین اختصاصا برای مواد هیدروپونیک طراحی شده است که راه حل مناسب و ارزان قیمتی جهت اندازه گیری غلظت کود در محلول های مغذی می باشد.
این دستگاه دارای یک سنسور گرافیت است که تأثیرات پولاریزاسیون را کاهش می دهد. تأثیرات آن در تستر های آمپرمتری که از دو گیره ی فولاد ضدزنگ استفاده می کنند، کاملا مشهود است.
کالیبراسیون اتوماتیک به سرعت و آسانی انجام می گیرد. تنها کافی است سنسور را در محلول کالیبراسیون قرار دهید تا دستگاه به صورت خودکار استاندارد کالیبراسیون (5.00 mS/cm در حالت کالیبراسیون سریع یا 1.41 mS/cm در حالت کالیبراسیون استاندراد) را شناسایی کند. انحرافات دمایی نیز به صورت خودکار به وسیله سنسور دمایی آن تصحیح می شود.
مشخصات دستگاه در یک نگاه:

  • ضدآب
  • تصحیح انحرافات دمایی اتوماتیک با پراب دمایی خارجی
  • سنسور های گرافیت که اثرات پولاریزاسیون را کاهش می دهند.
  • ضرایب تبدیل قابل انتخاب EC به TDS : 0.5 (500 ppm) و 0.7 (700 ppm)
  • کالیبراسیون اتوماتیک یک نقطه ای با استفاده از استاندارد کالیبراسیون سریع یا محلول 1.41 mS/cm در حالت کالیبراسیون استاندارد
  • عمر باتری 200 ساعتی
مشخصات فنی
 
رنج هدایت 0.00 to 6.00 mS/cm
صحت هدایت 0.01 mS/cm
دقت هدایت ±2% F.S.
رنج TDS 0 to 3000 ppm (500 CF); 0 to 3999 ppm (700 CF)
صحت TDS 10 ppm (mg/L)
دقت TDS ±2% F.S.
رنج دما 0.0 to 50.0°C / 32.0 to 122.0°F
صحت دما 0.1°C / 0.1°F
دقت دما ±0.5°C /±1°F
تصحیح دمایی                                                automatic from 0 to 50°C (32 to 122°F)
ضریب تبدیل TDS 0.5 (500 ppm) or 0.7 (700 ppm)
محیط 0 to 50°C (32 to 122°F); RH max 100%
ابعاد mm 17×40×160  (0.7×1.6×6.3 اینچ)
وزن 72 گرم
اطلاعات سفارشی  HI98318همراه با موارد زیر ارائه می شود: درپوش محافظتی، 4 ساشه 20 میلی لیتری از محلول کالیبراسیون سریع : HI5036 ، 1 باتری CR2032 ، کتابچه راهنما و گواهی کیفیت
  دانلود کاتال
  • لیلا صفری