شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

شرکت مشاوره مهندسی و بازرگانی ستاره عرش آریا با هدف ارتقاء سطح کیفی وکمی تولیدات صنایع کشور درزمینه ارائه تجهیزات و سیستمهای آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و کنترل کیفیت، با بهره مندی از کادرآموزش دیده ومجرب اقدام به ارائه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش نموده است. همچنین شرکت ستاره عرش آریا با داشتن نمایندگی های معتبرازشرکت های معتبر دنیا همواره قادر بوده است با ترویج دانش فنی وخدمات آن شرکت ها گامی موثر در جهت پیشبرد علمی ودانش فنی مشتریان خود بردارد.مفتخریم که در این راه با تجربه فراوان و تواناییهای منحصر به فرد از طریق ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مستمر کارشناسان فنی مجرب در سراسر کشور رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم سازیم.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



ستاره عرش آریا نماینده رسمی و انحصاری هانا HANNA در ایران

دستگاه مولتی پارامتر و مولتی رنج از سری EDGE با قابلیت حمل دستی ، قرارگرفتن بر روی میز و نصب بر روی دیوار. دستگاه pH متر edge که برای مصارف آزمایشگاهی طراحی شده، علاوه بر طراحی صیقلی و صاف، دقت، تطبیق پذیری و کاربری آسان به همراه دارد.
دستگاه edge آزمایشگاهی، قابلیت شناخت اتوماتیک هرکدام از الکترود های دیجیتال را دارا می باشد. این شناخت شامل تشخیص نوع سنسور، اطلاعات کالیبراسیون و شماره سریال می باشد. تشخیص پیشرفته ی الکترود pH توسط دستگاه، باعث اطمینان خاطر کاربران از نتایج بدست آمده می شود. این دستگاه را می توانید به صورت های مختلف رومیزی و پرتابل استفاده کنید. همچنین برای داشتن فضای بیشتر می توان آن را روی دیوار نیز نصب کرد.

  • نمایشگر بزرگ و زاویه دید گسترده ی 150 درجه ای دستگاه موجب هر چه آسان تر شدن خوانش اطلاعات می شود.
  • دستگاه خود را با کمترین زمان ممکن تنها با یک نقطه، کالیبره و تنظیم کنید. 
  • بهترین گزینه جهت مصارف تحقیقاتی و آزمایشگاهی در سراسر دنیا.اطلاعات فنی edge
    دو خروجی USB
    edge شامل یک USB استاندارد برای انتقال اطلاعات به یک فلش و یک خروجی USB میکرو برای انتقال اطلاعات به کامپیوتر می شود. این خروجی همچنین می تواند دستگاه را برای زمانی که پایه نگه دارنده موجود نباشد، شارژ کند.نمایش واضح و کامل اطلاعات بر روی صفحه نمایشگر
    edge راهنمای متنی واضح و کاملی را که در پایین صفحه ظاهر می شود، نمایش می دهد. بنابراین نیازی به رمزگشایی علائم و اختصارات به هم ریخته نیست. این پیام ها در انجام سریع و آسان هر فرایندی به کاربران کمک می کنند.
    ثبت اطلاعات
    edge به کاربران خود امکان ذخیره حداکثری 1000 دیتا را می دهد. ثبت اطلاعات شامل خواندن، GLP، تاریخ و زمان می شود.
    GLP
    اطلاعات آخرین کالیبراسیون انجام شده، شامل انحراف الکترود، شیب، دیتا، زمان و استانداردها در دستگاه ذخیره می شوند. انتقال اطلاعات به صورت اتوماتیک هنگام اتصال هر یک از سنسورها (pH، EC، DO) تحت عنوان اطلاعات GLP نمایش داده می شود.         
    حالت های پایه ای
    شما می توانید دستگاه edge را برای اندازه گیری های معمول با ویژگی های ساده شده ی زیر استفاده کنید:
    تست کالیبراسیون
    (فقط قابل استفاده در اندازه گیری pH)
    این ویژگی موجب هشدار به کاربران در صورت تمیز نبودن حباب الکترود و یا آلوده بودن بافرها حین کالیبراسیون می شود.
    اطلاعات ظاهری
  • لیلا صفری
  • ۰
  • ۰

 

 

ستاره عرش آریا نماینده هانا ، نماینده انحصاری HANNA

شوری سنج قلمی آب مدل HI98319

 

این دستگاه محصول جدید کمپانی HANNA می باشد و برای اندازه گیری شوری آب به طور مستقیم تعبیه شده است. با استفاده از این دستگاه می توان شوری و دما را در زمان کمتر از 1 ثانیه اندازه گرفت و نتیجه بر روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر می گردد. عموما این دستگاه در صنایع آبزی پروری و آکواریوم جهت کنترل شوری آب آبزی مورد استفاده قرار می گیرد.

رنج اندازه گیری دستگاه از 0-70PPM میباشد.

این دستگاه بر اساس واحدهای PSU , SG خوانش را انچام می دهد.

  • لیلا صفری