شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

شرکت مشاوره مهندسی و بازرگانی ستاره عرش آریا با هدف ارتقاء سطح کیفی وکمی تولیدات صنایع کشور درزمینه ارائه تجهیزات و سیستمهای آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و کنترل کیفیت، با بهره مندی از کادرآموزش دیده ومجرب اقدام به ارائه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش نموده است. همچنین شرکت ستاره عرش آریا با داشتن نمایندگی های معتبرازشرکت های معتبر دنیا همواره قادر بوده است با ترویج دانش فنی وخدمات آن شرکت ها گامی موثر در جهت پیشبرد علمی ودانش فنی مشتریان خود بردارد.مفتخریم که در این راه با تجربه فراوان و تواناییهای منحصر به فرد از طریق ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مستمر کارشناسان فنی مجرب در سراسر کشور رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم سازیم.

  • ۰
  • ۰


ستاره عرش آریا نماینده رسمی و انحصاری هانا HANNA در ایران

معرفی هدایت سنج یا ای سی متر EC متر ( کنداکتیوی متر ) و انواع آن

دستگاه Ec متر یا هدایت سنج ( کنداکتیو یمتر) دستگاهی است جهت سنجش میزان هدایت الکتریکی مایعات ( آب)، که نشان دهنده میزان نمکهای موجود در آب می باشد که هر چه این میزان بیشتر باشد مقدار نمکهای موجود در آب نیز بیشتر خواهد بود.

واحد سنجش هدایت الکتریکی میکرو اهم بر سانتیمتر و واحد سنجش هدایت الکتریکی ویژه آب میکروزیمنس بر سانتیمتر و میلی زیمنس بر سانتیمتر می باشد. انواع مختلف EC متر:

1- هدایت سنج ، EC متر، کنداکتیوی متر قلمی (جیبی)

2- هدایت سنج ، EC متر، کنداکتیوی متر پرتابل ( دستی قابل حمل )

3-هدایت سنج ، EC متر، کنداکتیوی متر قلمی (رومیزی)

4- هدایت سنج، Ec متر ، کنداکتیوی متر آنلاین

کمپانی هانا Hanna آمریکانیز به عنوان یکی از برترین کمپانی های سازنده دستگاههای هدایت سنجی در دنیا سهم بزرگی از بازار جهانی را در خصوص تامین کلیه محصولات هدایت سنجی و انواع مختلف آن با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در مقایسه با رقبای اروپایی و آمریکایی ، به خود اختصاص داده است. ستاره عرش آریا با در دست داشتن نمایندگی رسمی و انحصاری از کمپانی هانا و تیم مجرب فنی و فروش آماده ارائه مشاوره و خدمات فنی و تامین کالا با قیمت نمایندگی برای مصرف کنندگان عزیز ایرانی می باشد.

لطفا جهت دریافت هرگونه اطلاعات با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید. و یا از طریق واتس آپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

021-22799056

021-22799065

09128215326


در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتراز وب سایت ستاره عرش آریا به آدرس www.sa-aria.com دیدن بفرمایید.


در زیر نمونه هایی از انواع Ec متر یا همان هدایت سنج ( کنداکتیوی متر) از کمپانی هانا hanna را مشاهده بفرمایید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی