شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

شرکت مشاوره مهندسی و بازرگانی ستاره عرش آریا با هدف ارتقاء سطح کیفی وکمی تولیدات صنایع کشور درزمینه ارائه تجهیزات و سیستمهای آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و کنترل کیفیت، با بهره مندی از کادرآموزش دیده ومجرب اقدام به ارائه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش نموده است. همچنین شرکت ستاره عرش آریا با داشتن نمایندگی های معتبرازشرکت های معتبر دنیا همواره قادر بوده است با ترویج دانش فنی وخدمات آن شرکت ها گامی موثر در جهت پیشبرد علمی ودانش فنی مشتریان خود بردارد.مفتخریم که در این راه با تجربه فراوان و تواناییهای منحصر به فرد از طریق ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مستمر کارشناسان فنی مجرب در سراسر کشور رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم سازیم.

  • ۰
  • ۰

ستاره عرش آریا نماینده هانا HANNA تامین کننده تجهیزات فتومتری و رنگ سنجی

یکی از روش های اندازه گیری غلظت مواد استفاده از روش رنگ سنجی یا فتومتری می باشد. در این روش میزان جذب نوردریک ماده باغلظت نامشخص در مقابل ماده دیگری با غلظت مشخص تعیین می گردد. در رنگ سنجی نور سفید توسط چشمه نور تولید می شودو اغبل توسط یک دستگاه ساده رنگ سنج ، رنگ خوانده می شودو به جای چشم انسان یک سلول فتوالکتریک استفاده می شود. در آنالیز رنگ سنجی وقتی ماده در معرض شدت نور
  (IO ) قرار می گیرد بخشی از تابش نور توسط مولکول های ماده جذب می شود. اختلاف در شدت تعیین کننده در روش فتومتری است.نکته قابل توجه اینکه هر ماده ای در یک طول موج مشخص بیشترین جذب را در مقابل تابش نور دارد. با توجه به محدود بودن فضای موجود در صورتیکه نیاز به اطلاعات فنی بیشتر می باشد از تماس با کارشناسان ستاره عرش آریا نمایندگی HANNA هانا دریغ نفرمایید.
این شرکت با امکان ارتباط مستقیم با کمپانی هانا HANNA و نازل ترین قیمت نمایندگی و بهترین خدمات فنی ، سعی در بهینه سازی فرصت خرید مشتریان عزیز دارد.
تلفن تماس : 02122799056
واتس آپ یا تلگرام : 09128215326
وب سایت : www.sa-aria.com
hanna-iran.blog.ir
hanna-iran.blogfa.ir

نظرات (۱)

پستای خیلی مفیدی داری، همینطوری با قدرت ادامه بده

فقط یه خواهش دارم که اگه فرصتشو داشتی به منم سر بزن

خیلی از لطفتون ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی